English
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کد 69

حضور چشمگیر دانشگاه مراغه در جشنواره تیتر ۱۲

رتبه ی ششم مشارکت در بین دانشگاه های وزارت علوم

دانشگاه مراغه به همت دانشجویان فعال در عرصه نشریات دانشجویی در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با عنوان " تیتر ۱۲" جایگاه ششم مشارکت در بین دانشگاه های وزارت علوم را در ثبت و ارسال آثار به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه مراغه ؛ این جشنواره که با شعار"عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان "با مشارکت 153 دانشگاه از دانشگاه های وزارت بهداشت، وزارت علوم و پیام نوراز آذر ماه 99 شروع به کار کرد، دانشگاه مراغه نیز با ثبت 556 اثر در رتبه یازدهم جدول مشارکت کل دانشگاه ها و رتبه ی ششم دانشگاه های وزارت علوم  قرار گرفت.
دانشگاه مراغه پس از تایید و غربالگری دبیرخانه جشنواره در خصوص آثار ارسالی در پنج بخش اصلی شامل "آثار برگزیده"، " نشریات برگزیده"، " فضای مجازی"، "بخش ویژه" و "سرزمین مادری" توانست با 507 آثار ارسالی راه یافته به مرحله داوری ( 91.1 درصد ) با کمترین اثر نقض خورده، در بالای جدول در میان دانشگاه های بزرگ کشور حضوری پررنگ و چشمگیر داشته باشد.
خاطرنشان می گردد، دبیرخانه جشنواره با پایان یافتن فرایند ثبت و ارسال آثارو فرایند غربالگری، در نهایت با 23789 اثر و نشریه راه یافته به مرحله داوری، در این مرحله به کار خود پایان داد و  به نقل از مسئول دبیرخانه پیش بینی بر این است پس از انجام  فرایند داوری، اختتامیه در خردادماه 1400 برگزار گردد.


برای مشاهده اطلاعات تکمیلی کلیک کنید.