English
تاریخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399
کد 66

.

تداوم فعالیت های فرهنگی دانشگاه مراغه در روزهای کرونایی

بمنظور هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص نحوه تداوم فعالیت های فرهنگی در روزهای کرونایی، جلسه ای با حضور معاون، مدیر و کارشناسان فرهنگی دانشگاه مراغه با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراغه با تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت های فرهنگی دانشگاه، فضای مجازی را بهترین بستر تعامل و فعالیت فعالان فرهنگی عنوان کرد. دکتر صفرزاده با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر "قوت در فضای مجازی" شرایط این روزها را فرصتی مناسب در جهت تقویت و توسعه محتوای سالم، سازنده و امیدبخش توسط فعالان فرهنگی دانشگاه در فضای مجازی خواند.
مهدوی مدیر فرهنگی دانشگاه نیز با اعلام ادامه برنامه های فرهنگی تشکل های دانشجویی در بستر فضای  مجازی و شبکه های اجتماعی، از برنامه ریزی تشکیل جلسات هم اندیشی و هماهنگی مستمر با دبیران تشکل ها و مدیران مسئول نشریات دانشجویی بصورت وبینار و اجرای طرح رتبه بندی فعالان فرهنگی بر اساس میزان حضور و فعالیت در فضای مجازی خبر داد.
در ادامه ی جلسه، کارشناسان فرهنگی دانشگاه ضمن ارائه گزارش اجمالی، برنامه ها و نکته نظرات خود را درباره نحوه تداوم فعالیت های فرهنگی بیان کردند.