English
تاریخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
کد 63

پوستر جشنواره

رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق ۳ و ۵ به میزبانی دانشگاه مراغه

سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
مراسم رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق ۳ و ۵ کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفرزاده ملکی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام شمس مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ، معاونین و رؤسای دانشکده‌ها و جمعی از دانشجویان و کارکنان در خانه فرهنگ دانشگاه مراغه برگزار شد.
رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق ۳ و ۵ به میزبانی دانشگاه مراغه

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه مراغه؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراغه و دبیر جشنواره در حاشیه رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت مناطق ۳ و ۵ کشور گفت: سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق ۳ و ۵ کشور در بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم، ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می‌گردد.
صفرزاده ملکی ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه و چگونگی روند داوری مرحله مقدماتی، سطح فنی داوران و زمان برگزاری و تعداد آثار ارسالی به جشنواره افزود: سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق سه و پنج با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان قرآنی ۱۸ دانشگاه از ۸ استان در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد و دبیرخانه جشنواره در حال برنامه ریزی های لازم و تمهیدات برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره می‌باشد. / پریسا فتوحی