English
تاریخ : يکشنبه 10 دي 1396
کد 60

جهش علمی چشمگیر دانشگاه مراغه در دهمین جشنواره ملی حرکت

دانشگاه مراغه در دهمین جشنواره ملی حرکت موفق به کسب دو عنوان برگزیده و چهار عنوان شایسته تقدیر گردید و توانست در حوزه انجمن های علمی دانشجویی، جهش علمی چشمگیری داشته باشد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه مراغه، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ملی حرکت پنج شنبه هفتم دي ماه با حضور معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ مسئولان دانشگاه رازی و جمعی از مسئولان استانی در کرمانشاه برگزار شد و  در این مراسم از انجمن های علمی دانشجویی، گروه های دانشجویی و دانشجویان برتر در قالب دو عنوان "شایسته تقدیر" و "برگزیده" تقدیر به عمل آمد.
همچنین در این مراسم دانشگاه های برتر در حوزه عملکرد انجمن های علمی دانشجویی، اتحادیه های برتر وغرفه های برتر معرفی شدند ولوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کردند.
گفتنی است دانشگاه مراغه با کسب مقام و رتبه در دوره های پیشین جشنواره ملی حرکت همواره از دانشگاه های سرآمد در منطقه بوده است که در دوره اخیر با جهش علمی چشمگیر نتیجه پربارتری را رقم زده است .
مقام ها ی دانشگاه مراغه به شرح ذیل است:
۱. فعالیت علمی خلاقانه / علوم انسانی
انجمن زبان انگلیسی
مقام: برگزیده

 
۲.نشریه / علوم پایه
انجمن علمی زیست شناسی
مقام: برگزیده

 
۳.انجمن علمی برتر / کشاورزی
انجمن علمی گیاهپزشکی
مقام: شایسته تقدیر

 
۴.نشریه / فنی و مهندسی
انجمن علمی مواد و متالورژی
مقام: شایسته تقدیر
 

۵.نشریه / فنی و مهندسی
انجمن علمی مهندسی شیمی
مقام: شایسته تقدیر


6- حوزه انجمن های علمی دانشجویی
دانشگاه شایسته تقدیر

 
این موفقیت بزرگ و جهش علمی شایسته تقدیر را به  جامعه دانشگاهی  و تمامی فعالان و  دست اندرکاران انجمن های علمی دانشجویی و مجموعه پرتلاش امور فرهنگی دانشگاه مراغه تبریک عرض می کنیم.