English
تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1396
کد 56

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مراغه برگزار شد

آیین معارفه،کارگاههای آموزشی و اردوی مراغه گردی دانشجویان جدیدالورود با حضورمسئولین و دانشجویان در دو نوبت پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در دانشگاه مراغه برگزار شد
آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مراغه برگزار شد
آیین معارفه،کارگاههای آموزشی و اردوی مراغه گردی دانشجویان جدیدالورود با حضورمسئولین و دانشجویان در دو نوبت پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در دانشگاه مراغه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه مراغه؛ در این مراسم دکتر لطف الهی ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و فرزندان دانشگاه مراغه و تبریک آغاز سالتحصیلی، ابراز امیدواری نمود که در چند سالی که در دانشگاه مراغه تحصیل خواهند کرد روزگار خوب و موفقی در پیش رو داشته باشند و قدر این ایام را بدانند.
ایشان در ادامه افزود: عزیزان دانشجو، دانشگاه وظیفه سنگین تربیت افراد و بلکه تربیت یک ملت را بر عهده دارد، تعیلم و تربیتی که سرنوشت کشورها و حتی در جامعه اسلامی سرنوشت جهان را می تواند رقم زند و همگی آگاهیم که در این عصر و بحبوحه اقتدار و به تبع آن نجات از استثمار و استعمار از آن کشوری است که در تولید و بکارگیری علوم مقتدر باشد و بحمدا... در کشور جمهوری اسلامی ایران عرصه برای فعالیت در دو مساله مهم، عنصر علم و تحقیق و دومی عنصرمعرفت و خودسازی معنوی مهیا می باشد و اکنون که پیشرفت و توسعه دانشگاه مراغه و همه دانشگاههای کشور در سایه سار شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران و راهبردهای دولت تدبیر و امید بصورت امن، آزاد و آرام بسوی اهداف عالی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود به پیش می رود امید است، حضور گرم و پرنشاط شما دانشجویان جدیدالورود محیط علمی و فرهنگی دانشگاه مراغه را پربارتر و پویاتر از سالهای گذشته بنماید.
همچنین مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون دانشجویی دانشگاه به ایراد سخن و معرفی حوزه کاری مرتبط پرداختند و در ادامه کارگاههای آموزشی به تفکیک دانشکده ها توسط کارشناسانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی، مرکز مشاوره و نهاد رهبری برگزار شد.
پایان بخش آیین معارفه، اردوی مراغه گردی شامل بازدید از رصدخانه، مقبره اوحدی، موزه ایلخانی، معبد مهر و گنبد سرخ انجام گرفت.