English
تاریخ : دوشنبه 20 شهريور 1396
کد 52

دانشگاه مراغه در میان برترین های نشریات دانشجویی (تیتر 10)

دانشگاه مراغه در دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزاد اسلامی حضورفعال داشته و موفق به کسب 3 عنوان برتر این جشنواره شد.
افتخاری دیگر در حوزه امور فرهنگی
دانشگاه مراغه در میان برترین های نشریات دانشجویی (تیتر 10)
دانشگاه مراغه در دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزاد اسلامی حضورفعال داشته  و موفق به کسب 3 عنوان برتر این جشنواره شد.
 به گزارش خبرنگار فرهنگی، دانشگاه مراغه در مرحله نخست اعلام نتایج با کسب 5 نامزدی دریافت جایزه در بخشهای مختلف جشنواره تیتر 10 در میان برترین های نشریات دانشجویی و در جایگاه یازدهم دانشگاههای کل کشور و هفتم دانشگاههای وزارت علوم قرار گرفت. نهایتا در مرحله دریافت جایزه با سه عنوان برتر پس از دانشگاههای تهران، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شیراز و علامه طباطبائی، جایگاه ششم دانشگاههای وزارت علوم را به خود اختصاص داد.
این درحالی است  که دانشگاه مراغه تنها با شرکت دادن 17 نشریه دانشجویی و نزدیک به 250 اثر در این جشنواره، در رقابت با بیش از 37000 اثر ثبت شده حائز چنین عناوین ارزنده ای شده است.
رتبه های کسب شده به شرح ذیل است:

نشریه رویش انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه مراغه
رتبه اول بخش علمی کشاورزی و دامپزشکی(خانم سیمین سبزچی)
نشریه میکروزیست انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه مراغه
رتبه دوم بخش آثار برگزیده _گزارش( خانم آرمیتا قوطاسلو)
نشریه میکروزیست انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه مراغه
رتبه سوم بخش آثار برگزیده _مقالات علمی علوم پایه( خانم اناهیتا نوایی)
این دستاورد بزرگ را به کلیه دست اندرکاران نشریات دانشجویی اعم از اعضای محترم کمیته ناظر بر نشریات، همکاران محترم فرهنگی و اساتید همکار و دانشجویان فعال نشریاتی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

نوشته شده:پریسا فتوحی در تاریخ 96/6/20