English
تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1396
کد 58

دهمین جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه مراغه پربارتر از سالهای گذشته

دهمین جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه مراغه با برپایی بخش نمایشگاهی و آیین اختتامیه در نیمه دوم آبان ماه ۹۶ پربارتر از سالهای گذشته برگزار شد.
دهمین جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه مراغه با برپایی بخش نمایشگاهی و آیین اختتامیه در نیمه دوم آبان ماه ۹۶ پربارتر از سالهای گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه مراغه، جشنواره حرکت که هر ساله به منظور تقویت نوآوری علمی و خلاقیت آموزشی و پژوهشی و با حضور پرشور فعالان انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد، امسال نیز با ابتکار و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و به همت دانشجویان و اساتید ارزشمند، دهمین دوره خود را در محیطی فراخ تر و با داشته های پربارتر برگزار نمود. بخش نمایشگاهی با حضور ۱۷ انجمن علمی از چهار دانشکده کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی در مکانی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع برگزار و در آیین اختتامیه از برگزیدگان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

از شاخص های مهم دهمین دوره جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه مراغه، ارائه پرمحتوای آثار و دستاوردها و نیز غرفه آرایی کم نظیر توسط فعالان انجمن های علمی، برپایی غرفه پاتوق علمی به منظور اجرای برنامه های جانبی انجمن های علمی؛ مسابقات علمی، سخنرانی، گفت و گوی علمی، سمینار وکارگاه آموزشی بود که بستری فراهم آورد تا اساتید، کار آفرینان و برخی نهادهای خارج از دانشگاه مانند شورای شهر، انجمن تاریخ پژوهان مراغه در این حرکت علمی گرد هم آیند.

بازدید معاون فرماندار، روسای مراکز آموزش عالی، اعضای شورای شهر، دانشجویان و دانش آموزان، روسای ادارات و نهادهای فرهنگی شهر از این نمایشگاه از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره حرکت در دانشگاه مراغه بود.