English
تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1395
کد 39
محمداسماعیل سعیدی روز سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه با اشاره به اینکه دفاع مقدس در سایه تفکر انقلابی به وقوع پیوست، افزود: سد مشکلات اقتصادی کشور نیز در سایه این تفکر مرتفع می شود.
وی گفت: تاکید مکرر مقام معظم رهبری طی یک سال اخیر بر لزوم پایبندی به روحیه ی انقلابی در عرصه های مختلف اجرایی، سیاست گذاری قضایی و حوزوی نیز نشانگر اهمیت این موضوع است.
وی با بیان اینکه امام خمینی سردمدار تفکر انقلابی در عصر ماست، گفت: پیروزی تفکر انقلابی بر جریان غربی که نفی کننده حرکت انقلاب اسلامی بودند و همچنین پیروزی تفکر انقلابی بر جریان محافظه کار و سازشکار دولت موقت، برخی از نمودهای کارآیی و کارآمدی روحیه انقلابی در اداره کشور است.
وی افزود: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و طرح های پیشنهادی آنان همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
وی با بیان اینکه امروز مشکل اصلی کشور اقتصاد است و درمان اصلی آن نیز اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولت قبل مشکل را خوب شناسایی کرد اما در تجویز دچار مشکل شد و دولت فعلی نیز باید اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.
در این آیین که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه برگزار شد، جمعی از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه دولتی این شهرستان حضور داشتند.
امور فرهنگی دانشگاه مراغه