English
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394
کد 31

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

دهه فجر انقلاب اسلامی بر دانشگاهیان و دانشجویان عزیز مبارک باد

انقلاب ما انفجار نور بود. امام خميني (ره)


بارالها به درگاه ملكوتيت سجده شكر مي‌سائيم كه به اراده تو، حلول سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را جشن می‌گیریم. بي‌شك در كتاب وزين تاريخ، صفحه زرين و هميشه ماندگار اين انقلاب می‌ درخشد و به ما مي‌گويد اگر اراده انسان آگاه و ظلم ستيز به مدد قدرت الهي و پرچمداري و زعامت پيري فرزانه و عارفی چون خميني كبير با هم در‌آميزد آنگاه انقلابي بياد ماندني پديد مي‌آيد كه وظيفه بس سنگين رهايي انسان‌هاي دربند و ستمديده را عهده‌دارمي‌گردد .

 خدا را شاكريم كه پرچم پرافتخار اين انقلاب باشكوه امروز در دستان مردي از سلاله پيامبر (ص) و زعيم عاليقدری چون رهبر معظم انقلاب اسلامي به اهتزاز درآمده است . طبعاً گام نهادن در جاي پاي خميني كبير امري بس خطير بوده كه از عهده فرزانه‌اي فرهيخته‌ای همانند ايشان برمي‌آيد و تاسي از فرمان و رهنمودهاي خردمندانه و داهيانه معظم‌‌له از سوي آحاد اين ملت شهيدپرور  موجب تداوم اين راه خطير تا انقلاب مهدي موعود (عج) مي‌باشد .

 ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وگرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت این ایام عزیز را خدمت دانشگاهیان ودانشجویان عزیز تبریک گفته و سعادت و سربلندی امت انقلابی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها در سایه راهنمایی‌ها و رهبری مقام معظم رهبری را از خداند متعال خواستاریم.


معاونت فرهنگی دانشگاه مراغه